nytt kapitel

Har precis skickat iväg en småsurt mail till arbetsförmedligen. Jag är trött på att hamna mellan stolarna och trött på att sitt fast i detta stadie i livet.. Det är dags att rycka upp sig! Det är dags för förändring! Jag ska färga håret blått, göra revolution, skaffa mig ett jobb! Dock med blått hår kanske det kan vara lite svårt att ens få ett jobb... Jag får helt enkelt göra något mindre drastiskt.. Målar kanske naglarna blåa istället...


Men först ska jag ner och äta mat med pappa på stan. Sen får jag se om jag går förbi blodcentralen... Beror på hur allt känns. Men som sagt det är dags för förändring och då kanske man ska starta med något man skjutit upp de senaste 3-4 månaderna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0