xoxo

Jag måste erkänna något jag inte trodde var möjligt... Jag har blivit besatt av Gossip Girl. Innan har jag bara sett strö-avsnitt av denna serie men för några veckor sedan beslutade jag mig för att se hela från början. Och jag har fastnat fullkomligt och inte bara fastnat utan även blivit BESATT. I och med att jag har sett ca 4,5 säsong på bara några veckor (har sett flera, flera, flera timmar varje dag) så är detta mitt liv i princip. Det har blivit så illa att jag drömmer om det, jag går till och med och funderar på det om dagarna. Vad ska hända nu? Kommer Chuck och Blair bli tillsammans? Varför måste hon gilla den där prinsen?  Till största delen går mina tankar kring deras förhållande. Det är något speciellt med det. Det är fin och smärtsam kärlekshistoria. Bland de finaste jag sett. Nu hoppas jag bara på ett lyckligt slut! Väntar på att avsnitt 10 ska komma så jag kan se det!



B- What if we need games? What if without them we're boring?
C- We could never be boring.
B- You say that, but I know you. You're Chuck Bass.
C- I'm not Chuck Bass without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0