Juletider

Morgonen idag började med stress även fast jag inte hade bråttom. Jag hade dock ingen aning om vilken tid jag skulle vara hos min jobbcoach... Så vaknade tidigt och kunde inte somna om... Vi skulle vara hos jobbcoachen klockan 10 fick jag ett sms om sedan så jag hade stressat hem från Tallboda i onödan. 

Jobbcoachningen idag gick bra... Trots att det var i grupp. Vi hade en två-och-två-öving och jag hamnade med en tjej som var riktigt rar, så det var härligt! Sedan efter det köpte jag julklappar (har bara 3st kvar nu!!). Och nu är jag hemma och ska slå in dem.. 

Ikväll ska jag iväg en sväng till Sandra. Ska bli dundermys, Maria har kommit hem till Linkan också så det blir kalasfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0