Grinchen!

Jag har vid flera tillfällen i år kallats för Grinchen då jag inte har någon julkänsla alls. Det känns konstigt att pynta och sätta upp tomtar när det ser ut och känns som oktober ute. Dock måste jag ju medge att jag gillar detta milda väder, det faller mig i smaken, tyvärr blir julen "lidande". Men just nu har jag satt på julmusik här hemma och tänkte sätta igång med lite julstädning, eller ja... grundstädning för det sista går ju inte göra fören dagarna innan.

Igår fick jag klart för mig att julafton är nästa vecka... på lördag. Dålig tidsuppfattning jag har... Så jag måste börja handla julklapparna snart. Kanske börjar i helgen, annars får det bli nästa vecka.... Sista-minuten-shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0